Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Αντιο 2012!~

Παει κι αυτος ο χρονος....Ενας χρονος με ομορφες αλλα και με ασχημες στιγμες...Περσυ μπορω να πω οτι τα Χριστουγεννα ηταν πιο ωραια απ'οτι φετος,γιατι ημουν με ανθρωπους που μενουν μακρια μου και τους αγαπαω πολυ<3
Το 2012 μπηκε πολυ ομορφα,ο Ιανουαριος ηταν πολυ ευχαριστος μηνας!
Ο Φλεβαρης ηταν ενας μηνας γεματος ανυπομονησια,αφου ειχα γενεθλια στις 13 του μηνα,και περιμενα το παρτυ μου στις 18! Ενα υπεροχο παρτυ,παρολο που εκλαιγα την περισσοτερη ωρα εξαιτιας καποιων να μην πω τωρα!-.-
Ο Μαρτιος,επισης πολυ ωραιος,πηγαμε και την ΤΡΙΗΜΕΡΗΗΗΗ!;'3 <3 <3
Αγαπημενος Απριλιος....οταν γνωρισα ενα πολυ καλο παιδι..[20.4]...ενταξει,ακομα μιλαμε που και που! Επισης,μαλωσα με την ''τοτε'' κολλητη μου...αλλα τα ξαναβρηκαμε..
Ο Μάϊος,ενας οκ,απλος μηνας,περιμενοντας το καλοκαιρι! Ο Ιουνιος,μπηκε με εξετασεις στο Γυμνασιο...Ναι,τελευταιος μηνας στο Γυμνασιο!:Δ
Ο Ιουλιος-Αυγουστος ηταν οι πιο υπεροχοι μηνες! Ημουν στο χωριο με τα υπεροχα ξαδερφια μου,και τους φιλους μου...περασαμε ενα αξεχαστο καλοκαιρι μαζι! ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΡΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ! (Ευαγγελια-Μαρια-Αναστασια-Ηρακλης κτλ.)Επισης,τον Αυγουστο γνωρισα και καποιον αλλον..[12.08] εε δεν εχω τι να πω..ουτωσιαλλος,οι δυο προηγουμενες αναρτησεις,σε αυτον αναφερονται!ΟΚ.
Ο Σεπτεμβριος! Ο πρωτος μηνας στο Λυκειο! Πολυ καλα θα ελεγα! Ααα,και για να μην το ξεχασω. 17/9 1 ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΥΛΕΡΣ!<3     #17.09.11 <3
Αγαπημενος Οκτωβριος! Τιποτα το σπουδαιο...βασικα...ναι δεν θελω να επεκταθω!
Νοεμβριος...τωρα εδω..δεν υπηρχε χειροτερος μηνας! Μαλωσα με ολο τον κοσμο! Βασικα οκ,οχι με ολο το κοσμο,με 3-4 ατομα..αλλα τι να κανουμε,ετσι ειναι η ζωη ;)
Παρ'ολα αυτα,πολυ ωραια...ααα και...ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΑΡΙ ΦΙΛΕ ;) [21.11]
Μπηκε ο Δεκεμβρης,τελευταιος μηνας...δεν πολυ καταλαβα οτι μπηκαν τα Χριστουγεννα...κατεβηκε και ο θειος μου απο την Αθηναααα:3 <3 Για μενα; Απλες συνηθισμενες μερες,δεν καταλαβα καθολου Χριστουγεννα,δεν εχω μπει στο κλιμα...!! Ααα...και ΕΣΥ,ναι ΕΣΥ! Ξαναμιλησαμε,και να ξερεις...καποια στιγμη...εμμ..ναι,οκ προσωπικα ζητηματα,συζητηση κομμενη!

Ελπιζω ο νεος χρονος που ερχεται να ειναι ακομα καλυτερος! Να ειναι γεματος ομορφες στιγμες!
Τωρα,θα ηθελα να πω στις κολλητες μου Νινα,Κατερινα και Στελλα οτι τις αγαπαω ααααπειρα πολυ,τις ευχαριστω που ειναι διπλα μου και να εχουν μια υπεροχη χρονια!
Στον Νικο οτι ειναι παααααρα πολυ βλακας και ηλιθιος,αλλα δεν μπορω ρε φιλε να σου κραταω κακια γαμω!
Στον Αντωνη οτι συγγνωμη,κι οτι ημουν πολυ ηλιθια!
Στους ΓΓΣΣΚ οτι ειναι μαναροι!;) <3
Επισης, #ProudGreekDirectioner και #GreekLittleMixer <3  (One Direction,Little Mix)

Τελος,ευχομαι ολοι να εχουμε μια υπεροχη χρονια!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
2013~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου